Het laatste formule 1 nieuws

TIBCO vergroot waarde voor klanten dankzij geavanceerde oplossingen

TIBCO vergroot waarde voor klanten dankzij geavanceerde oplossingen

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

TIBCO Software Inc. ontsluit het potentieel van realtime data om sneller en slimmere beslissingen te nemen en helpt klanten de meest complexe datagedreven uitdagingen op te lossen.
Het bedrijf kondigt een reeks innovaties aan voor zijn drie kernportfolio’s: Connect, Unify en Predict.
Door open oplossingen aan te bieden die zich aanpassen aan en integreren met bestaande en toekomstige systemen helpt TIBCO bedrijven zoals Air France-KLM, Cloetta en het Mercedes-AMG Petronas Formule 1-team om hun IT-soevereiniteit op te bouwen en versterken.

“TIBCO levert een compleet, robuust en innovatief portfolio voor zijn klanten en partners”, zegt Gertjan Vaessen, general manager en country leader Nederland bij TIBCO. “We luisteren naar de behoeften van onze klanten en helpen hen hun meest complexe data-uitdagingen op te lossen door data te gebruiken om snellere, slimmere beslissingen te nemen. We hebben het TIBCO Connected Intelligence-platform ontworpen rondom onze Connect-, Unify- en Predict-pijlers en door regelmatig innovaties door te voeren, leveren we zakelijke waarde voor bedrijven.” Connect: Elke applicatie, apparaat of databron naadloos verbinden

TIBCO heeft onlangs verschillende mijlpalen aangekondigd voor zijn Connect-portfolio , met name TIBCO Cloud Integration iPaaS (Integration Platform-as-a-Service), waaronder updates voor procesautomatisering en nieuwe accelerators. TIBCO herdefinieert het iPaaS-landschap – van oudsher gebruikt om backoffice-applicaties en -data met elkaar te verbinden – waardoor gebruikers snel en eenvoudig handmatige processen kunnen stroomlijnen of geheel nieuwe geautomatiseerde processen kunnen ontwikkelen zonder code te schrijven. Gebruikers kunnen bedrijfsdata naadloos integreren in deze processen, waardoor ze minder afhankelijk zijn van IT.

De innovatieve AI-gedreven ervaring binnen TIBCO Cloud Integration helpt klanten hun bedrijf sneller en met meer intelligentie te verbinden. Dankzij de nieuwe mogelijkheden voor smart data-mapping krijgt elke gebruiker aanbevelingen op basis van machine learning voor het verbinden van velden tussen verschillende databronnen, gebaseerd op historische patronen en continuous learning. Daarnaast geven ingebouwde intelligente analysedashboards dankzij TIBCO Spotfire inzicht in belangrijke ecosysteemstatistieken, zoals API- en endpoint-gebruik en API-prestaties. Hierdoor wordt de tijd tussen belangrijke bedrijfsmomenten en waardevolle digitale zakelijke inzichten geminimaliseerd.

Connected systemen en API-management van TIBCO helpen Air France-KLM om digitale mogelijkheden aanzienlijk sneller te leveren en mogelijkheden en aanbiedingen aan te passen zonder backend-complexiteit. Met behulp […]

Lees het hele artikel op de volgende pagina TIBCO vergroot waarde voor klanten dankzij geavanceerde oplossingen